Krajalnica do chleba z funkcją zdalnego wykrywania usterek i zdalnej aktualizacji oprogramowania
Gdy jeden z czołowych producentów krajalnic i pakowarek do chleba w Wielkiej Brytanii wygrał przetarg na realizację dostaw do piekarni w Kazachstanie, było oczywiste, że jednym z najważniejszych elementów systemu będzie zdalny dostęp do urządzeń . Aktualizacje oprogramowania i wyszukiwanie usterek miały być wykonywane zdalnie z Norwich w Anglii, bez konieczności wysyłania inżyniera do odległej o 6000 km siedziby klienta.
Z tego powodu firma poprosiła kilku dostawców systemów automatyzacji, w tym firmę Omron, aby zaproponowali rozwiązania umożliwiające zdalny dostęp do układów sterowania maszyn. „Firma Omron bez wątpienia doskonale zrozumiała nasze wymagania i zrealizowała je w sposób efektywny i ekonomiczny”, powiedział Chris Barfe, dyrektor firmy Ibonhart. „Firma Omron przedstawiła nam doskonale sprawdzające się w praktyce podobne projekty, które opracowała już wcześniej dla innych klientów”.
Z tego powodu podjęto decyzję o wykorzystaniu urządzeń do automatyzacji firmy Omron do obsługi wszystkich najważniejszych funkcji nowego systemu sterowania.
Firma Omron dostarczyła oraz zintegrowała całe wyposażenie układu automatyki, co pozwoliło oszczędzić czas i zmniejszyć koszty wdrożenia. Wszystkie podzespoły były dodatkowo zaprojektowane tak, żeby mogły być używane w branży spożywczej.
Więcej opinii klientów
Opinie klientów
Firma Omron słucha swoich klientów. Poświęciliśmy naprawdę duzo czasu na słuchanie o ich potrzebach bo stąd bierzemy nasze pomysły. Ponieważ słuchamy klientów pracujących w przemyśle opakowań od ponad 20 lat, nie powinno być zaskoczeniem to, że mamy kilka dobrych pomysłów.