Producenci maszyn często borykają się z problemem dotyczącym szybkiego zatrudnienia wykwalifikowanych specjalistów, którzy wykonaliby usługi poza rynkiem rodzimym, takie jak usuwanie awarii, dokonywanie regulacji, prowadzenie szkoleń i innych konsultacji. Ponadto międzynarodowe wdrożenie pracowników wewnętrznych wiąże się z wysokimi kosztami, a języki lokalne mogą powodować utrudnienia w regionalnych środowiskach produkcyjnych.
Usługa Consultation Desk Service firmy Omron zapewnia producentom maszyn natychmiastowy dostęp do globalnej infrastruktury usługowej firmy Omron, co umożliwia dostarczanie klientom szybkich, wysokojakościowych i wyjątkowo opłacalnych usług. Globalna sieć wykwalifikowanych specjalistów oferuje wysoki poziom elastyczności i większą dyspozycyjność produktów. Usługa Consultation Desk Service firmy Omron jest dostępne przez cały cykl eksploatacji urządzenia; podczas projektowania, uruchamiania i instalacji maszyny oraz na etapie jej eksploatacji.
Podsumowanie usługi Consultation Desk Service:
-
Zapewnienie obsługi klientów zagranicznych w obszarze lub kraju, w którym nie znajduje się zakład klienta, producenta maszyn Omron
-
Brak konieczności delegowania inżynierów za granicę przez klienta, producenta maszyn Omron, w celu realizowania zleceń w kwestiach technicznych związanych z firmą Omron
-
Oszczędność czasu, pieniędzy i zasobów dla klientów — producentów i operatorów maszyn firmy Omron
Obsługa klientów zagranicznych jest dostępna w języku lokalnym i może obejmować:
-
Analiza przyczyn problemów
-
Udzielanie porad i pomocy w celu zapobiegania awariom w przyszłości
-
Prowadzenie szkoleń operatorów i inżynierów serwisu
-
Oferowanie pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących oprogramowania w celu zwiększenia wydajności maszyn
Trwałe korzyści i zalety obsługi klientów zagranicznych i wiedzy specjalistycznej
-
Bezpośredni dostęp do globalnej sieci specjalistów ds. automatyki firmy Omron
-
Możliwość skorzystania z usług lokalnych specjalistów firmy Omron, którzy posługują się lokalnym językiem
-
Wiedza specjalistyczna i doświadczenie firmy Omron
-
Wysoka dyspozycyjność zakładowa dzięki szybkiemu dostosowaniu produktów
-
Natychmiastowa i znacząca oszczędność czasu i kosztów
-
Zapobieganie awariom w przyszłości dzięki udzielaniu przez firmę Omron porad i pomocy
-
Rozwiązywanie skomplikowanych problemów przez konsultantów firmy Omron
-
Szkolenia dla klientów w celu poprawy wydajności produkcji
-
Zapewnienie klientom szybszych, lepszych i bardziej opłacalnych usług
-
Skontaktuj się z doradcą klienta firmy Omron lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się na tej stronie
-
Firma Omron skontaktuje się z Tobą oraz klientem w lokalizacji maszyny w celu omówienia zapotrzebowania na usługi
Umożliwi to korzystanie z naszych usług bez ograniczeń związanych z różnymi procedurami, językami i granicami. W zależności od potrzeb pomoc może być świadczona telefonicznie, poprzez wizytę inżyniera firmy Omron w zakładzie lub za pośrednictwem naszej sieci partnerskiej.
-
Jeśli sytuacja w lokalizacji maszyny będzie różnić się od uprzednio przedstawionej lub jeśli będziemy potrzebować dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą
W przypadku braku dostępnych pracowników firmy Omron lub jeśli wymagane usługi wykraczają poza Ogólne warunki i postanowienia świadczonych usług, o udzielenie wsparcia technicznego proszeni są partnerzy, integratorzy systemów.