Obsługa i wsparcie

Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem.

W sprawie dodatkowych usług lub pomocy prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem lokalnych biur w Europie

Jeśli planujesz rozszerzenie działalności na nowe sektory przemysłu lub obszary rynkowe poza granicami Europy, oferujemy wyjątkowe globalne wsparcie.

Szkolenia i seminaria

Zaawansowane produkty wymagają wysokiej wiedzy od osób je wdrażających.

Zapraszamy do skorzystania z naszego pakietu szkoleń produktowych.

Informacje o szkoleniach

Narzędzia techniczne

Inżynieria i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie

Do wyszukania:

  • Części Omron EPLAN
  • Pliki biblioteki CAD
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Karty danych komponentów i broszury
  • Pliki biblioteki SISTEMA
  • Czy chcesz skorzystać z aplikacji Wybór produktów?

Zapraszamy do sekcji narzędzi

Obsługa techniczna

Chętnie pomożemy!

Sprawdź zakres działań naszej obsługi technicznej i dowiedz się więcej na temat różnych usług z zakresu zabezpieczeń i napraw. Nasze centrum automatyzacji i testów pozwala przetestować działanie aplikacji za pomocą najnowszych rozwiązań i produktów. Jeśli pojawią się pytania natury technicznej, prosimy skontaktować się z naszym zespołem wsparcia technicznego.

Obsługa techniczna
Service & Support

Wsparcie techniczne

Uzyskawszy łatwy dostęp do dokładnych informacji, firma Omron opracowała ponadto dedykowany obszar dodatkowych informacji pomocy technicznej.

Czytaj więcej

Wydarzenia

Można nas znaleźć na wielu wystawach i targach z branży automatyki w całej Europie.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź poniższy harmonogram.

WYDARZENIE
SPS_2017_LOGO_date_color.jpg

SPS Italy

Targi SPS Italy wywodzą się od targów niemieckich, które od ponad 20 lat są wiodącą imprezą w branży automatyki przemysłowej w Niemczech i całej Europie. Targi łączą dostawców i producentów, zatem SPS Italy wyróżniają się jako ważne wydarzenie we włoskim sektorze automatyzacji.

23 - 25 maj, 2017

Włochy, Parma

CZYTAJ WIęCEJ