Zaloguj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Automatyzacja w celu minimalizacji przypadków wycofania produktów żywnościowych

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Automatyzacja w celu minimalizacji przypadków wycofania produktów żywnościowych

W 2015 roku skokowo wzrosła liczba przypadków wycofania produktów. Robert Brooks twierdzi, że efektywna i zintegrowana automatyzacja zakładu może odgrywać kluczową rolę w minimalizacji tych kosztownych i szkodliwych przypadków.

Przypadki wycofania produktów spożywczych w Wielkiej Brytanii to poważne zmartwienie producentów, które tak łatwo nie zniknie. Raporty wskazują, że liczba przypadków wycofania produktów w 2015 r. wzrosła o 80% (do 159 przypadków*). Szkody mają charakter wizerunkowy i finansowy.

O ile większość przypadków wycofania powodują niewyszczególnione składniki (w tym alergeny), w dużym stopniu przyczyniły się do tego również zanieczyszczenia bakteriami, metalami i innymi ciałami obcymi.

Producenci muszą mieć świadomość wpływu bieżących trendów w produkcji na precyzję etykietowania i pakowania. Krótsze serie wielu wariantów, zmienione wersje sprawdzonych produktów i przeprojektowane wzory opakowań mogą prowadzić do błędów.

Poziom testów przeprowadzanych na linii i poza nią w celu wykrycia zanieczyszczeń będą prawdopodobnie wyznaczać standardy sprzedawców detalicznych i podmiotów trzecich, ale zarówno w tych, jak i innych obszarach zachodzi ciągła ewolucja. Producenci muszą nadążać za tymi zmianami, a także za konsekwencjami przepisów w zakresie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (FIC), obejmujących nowe, bardzo szczegółowe regulacje prawne dotyczące informacji umieszczanych na opakowaniach.

Poniżej można pobrać pełny tekst artykułu.