Co możemy dla ciebie zrobić
Oto dlaczego możesz polegać na naszym serwisie:
- Europejskie centrum napraw z dobrze wyszkolonymi technikami, najnowszymi technologiami i wysoką jakością usług.
- Bezpośredni odbiór i dostawa do klienta, w całej Unii Europejskiej.
- Bezpłatna naprawa produktów objętych gwarancją firmy OMRON.
- Stała cena napraw produktów, gdy naprawa nie jest objęta gwarancją.
- Naprawione produkty otrzymują roczną gwarancję na każdy wymieniony lub naprawiony podzespół, licząc od daty naprawy w Europejskim Centrum Napraw.
- Naprawiony produkt powraca z naszym standardowym raportem naprawy. Na życzenie może zostać dostarczony rozszerzony raport naprawy lub szczegółowa analiza.
W przypadku wypełnienia formularza ze zleceniem naprawy wyślemy wycenę i przewidywany czas realizacji naprawy dla zgłoszonego produktu z wyłączeniem czasu transportu.
Serwis naprawczy firmy OMRON
5 prostych kroków do załatwienia szybkiej, przejrzystej i niezawodnej naprawy
1. Powiedz firmie OMRON, co nie działa
Jeśli potrzebujesz naprawy, skontaktuj się z naszym lokalnym dystrybutorem lub personelem posprzedażnym firmy OMRON.
2. Upoważnienie do naprawy
Firma OMRON wyśle Ci potwierdzenie wniosku naprawy oraz wycenę, jeśli ma ona zastosowanie.
3. Przygotuj produkt do wysyłki
Zapewnij, aby produkt był bezpiecznie opakowany w pudełku.
4. Skontaktuj się z lokalnym biurem DHL
Podaj specjalny numer konta firmy OMRON, a firma DHL odbierze twoją paczkę.
5. Firma DHL zwróci twój naprawiony produkt
Naprawiony i przetestowany produkt, wraz z raportem naprawy, zostanie zwrócony w możliwie najkrótszym terminie.