Dążenie do zadowolenia klientów | Omron, Polska

Zaloguj się

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Zmień hasło

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Dążenie do zadowolenia klientów

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Dążenie do zadowolenia klientów

Ankieta przeprowadzona wśród klientów wskazuje na zwiększenie poziomu zadowolenia, trwają projekty rozwojowe

W ramach nieustannych starań na rzecz słuchania i uczenia się od naszych klientów niedawno przeprowadziliśmy obszerną ankietę wśród klientów w regionie EMEA.

Ponad 1400 ankietowanych z 20 krajów określiło swój poziom zadowolenia z firmy Omron, naszej wydajności w porównaniu z innymi producentami, a także oceniło znaczenie różnych aspektów usług firmy Omron.

Korzystając z opinii klientów wyrażonych w ankiecie, firma Omron rozpoczęła kilka projektów w Europie oraz na poziomie lokalnym. Mają one na celu przeprowadzanie ulepszeń w zakresie ważnych kwestii poruszonych przez naszych klientów.

Oto kilka najważniejszych informacji z ankiety:

  • Średni wskaźnik zadowolenia klienta na podstawie ankiety wynosi 8,29, co jest wyższym rezultatem w porównaniu ze wskaźnikiem 8,1. Klienci byli szczególnie zadowoleni z jakości naszych produktów, wsparcia technicznego oraz jakości przeprowadzanych przez nas szkoleń.
  • 81% ankietowanych twierdzi, że firma Omron zadowala swoich klientów poprzez dotrzymywanie obietnic.
  • Klienci postrzegają firmę Omron jako niezawodną, elastyczną i proaktywną organizację. Potwierdza to również wysoki wskaźnik NPS (Net Promoter Score) o wartości 38%, co jest wyższym rezultatem w porównaniu ze wskaźnikiem na poziomie 23%.
  • Główne powody, dla których warto polecić firmę Omron, to wysoka jakość produktów i oferowane usługi. Podobnie jest w przypadku zalet współpracy z firmą Omron, na które składają się jakość produktów, długoterminowe relacje oraz kontakt z personelem.

Działając w myśl swojej zasady „Chcemy przyczyniać się do poprawy jakości życia i rozwoju społeczności”, firma Omron przekazała darowiznę dla organizacji World Wildlife Foundation (WWF) za każdą wypełnioną ankietę.

Jeśli chcesz nam przekazać informacje dotyczące jakości produktu, wsparcia technicznego lub obsługi klienta, skontaktuj się z nami.

Śledź Omron Industrial Automation w serwisie LinkedIn