Skupienie się na zadowoleniu klienta
Ankieta przeprowadzona wśród klientów wykazała dobry średni wskaźnik zadowolenia i pozwoliła zidentyfikować rzeczy, które można poprawić.
Firma Omron jest zaangażowana w oferowanie klientom rozwiązań z zakresu automatyki, które rozwijają innowacje w branży wytwórczej, a także produktów wysokiej jakości i wsparcia technicznego. Aby lepiej poznać aktualny stan zadowolenia klientów i znaleźć sposoby na jego poprawę, regularnie przeprowadzamy ankiety wśród klientów.
Pod koniec 2017 roku przeprowadzono zakrojone na szeroką skalę badanie satysfakcji klientów firmy Omron Europe w 14 krajach regionu EMEA. Ankieta internetowa została rozesłana do wielu osób, które mogły wskazać swój poziom zadowolenia z firmy Omron, porównać osiągane przez nas wyniki z wynikami innych producentów, a także uszeregować znaczenie różnych aspektów usług świadczonych przez firmę Omron.
Oto podsumowanie wyników ankiety.
- Nasz średni wskaźnik satysfakcji klientów na podstawie ankiety wynosi 8,4 i jest wyższy niż średnia ocena wzorcowa wynosząca 8,1. Respondenci stwierdzili również, że poziom wsparcia technicznego, obsługi klienta i jakości produktów w porównaniu z innymi producentami jest dla nas bardzo korzystny.
- 85% respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że dbamy o zadowolenie klientów poprzez dotrzymywanie obietnic, a 90% powiedziało, że jesteśmy łatwo dostępni. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom firma Omron ma również silny wizerunek w zakresie aktywnego rozwiązywania problemów i angażowania się w życie społeczne.
- 75% respondentów uznało się za osoby polecające firmę Omron. Klienci docenili wysoką jakość naszego wsparcia technicznego uzupełniającą wysoką jakość naszych produktów.
Jeśli chcesz nam przekazać informacje dotyczące jakości produktu, wsparcia technicznego lub obsługi klienta, skontaktuj się z nami.