Pozostań w kontakcie dzięki usługom wirtualnej pomocy firmy OMRON |OMRON, Polska

Zaloguj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Pozostań w kontakcie dzięki usługom wirtualnej pomocy firmy OMRON

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Usługa wirtualnej pomocy firmy OMRON to rozwiązanie zdalnego wsparcia, które zapewnia łatwą, szybką i bezpieczną pomoc techniczną oraz doradztwo. Wirtualna pomoc wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) w celu projektowania najlepszych maszyn oraz identyfikowania i rozwiązywania problemów z dowolnego miejsca na świecie.

  • Bądź w kontakcie z naszymi ekspertami

    Uzyskaj bezpośrednią pomoc naszych najbardziej doświadczonych inżynierów poprzez zdalne połączenie interaktywne. Wykorzystaj nasze doświadczenie i wiedzę w Twoim zakładzie.

  • Redukcja kosztów

    Rozwiązuj problemy szybko. Wizualna pomoc doskonale sprawdza się w nagłych potrzebach, a także w przypadku przeglądów prostych urządzeń, które nie wymagają fizycznej obecności w zakładzie. Obniż koszty transportu, zastępując wizyty na miejscu naszą usługą pomocy wirtualnej.

  • Podniesienie wydajności procesów produkcyjnych

    Skróć czas realizacji. Zaplanuj zdalną wizytę i uzyskaj pomoc techniczną znacznie szybciej niż w przypadku wizyty na miejscu.

Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji

Główne cechy i funkcje

Korzystaj z preferowanej platformy

Wirtualna pomoc firmy OMRON jest dostępna dla systemów Android i iOS.

Usługa wirtualnej pomocy doskonale nadaje się do:

  • Naprawy i konserwacja

    Produkty firmy OMRON zostały stworzone z myślą o nieprzemijającej trwałości. Czasem jednak mogą wystąpić nieoczekiwane sytuacje. W takim przypadku możemy połączyć się z Twoim zakładem, sprawdzić połączenia, kody błędów i jeśli możliwa jest naprawa zdalna, pomóc w samodzielnym rozwiązaniu problemu.

  • Systemy

    Nasi specjaliści ds. bezpieczeństwa i robotyki mogą przeprowadzić zdalną kontrolę maszyny w celu wykrycia możliwych do udoskonalenia obszarów oraz rozwiązania ewentualnych problemów. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładkach Usługi w zakresie robotyki i bezpieczeństwa.

  • Szkolenie

    Oprócz naszych kursów e-learningowych możemy również zapewnić wirtualne szkolenia na różnych poziomach umiejętności w zakresie programowania. Za pośrednictwem naszego zespołu pomocy technicznej lub doradcy klienta można również zawnioskować o utworzenie zdalnego kursu dostosowanego do indywidualnych potrzeb.

  • Usługa w terenie

    Czasem udzielenie wsparcia w terenie nie jest możliwe. W takim przypadku nasi najbardziej doświadczeni inżynierowie mogą w dalszym ciągu uzyskać dostęp do zakładu, wykorzystując naszą usługę wirtualnej pomocy.

Wspieramy także technologię okularów rozszerzonej rzeczywistości!

Jeśli w zakładzie wykorzystuje się technologię okularów rzeczywistości rozszerzonej, możemy również zapewnić usługę wirtualnej pomocy, która spełni wymagania w zakresie pracy bezkontaktowej (bez użycia rąk) i mobilnej.

Skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej, aby uzyskać informacje dotyczące typów obsługiwanych przez naszą firmę okularów.

Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji

Obsługa i wsparcie

premium hotline support fcard sol

Usługi w terenie

Nasi inżynierowie terenowi zapewniają zaawansowane wsparcie i pomoc techniczną w sytuacji, gdy standardowe wsparcie nie wystarcza.

Czytaj więcej