Usługa wirtualnej pomocy firmy OMRON to rozwiązanie zdalnego wsparcia, które zapewnia łatwą, szybką i bezpieczną pomoc techniczną oraz doradztwo. Wirtualna pomoc wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) w celu projektowania najlepszych maszyn oraz identyfikowania i rozwiązywania problemów z dowolnego miejsca na świecie.
-
Bądź w kontakcie z naszymi ekspertami
Uzyskaj bezpośrednią pomoc naszych najbardziej doświadczonych inżynierów poprzez zdalne połączenie interaktywne. Wykorzystaj nasze doświadczenie i wiedzę w Twoim zakładzie.
-
Redukcja kosztów
Rozwiązuj problemy szybko. Wizualna pomoc doskonale sprawdza się w nagłych potrzebach, a także w przypadku przeglądów prostych urządzeń, które nie wymagają fizycznej obecności w zakładzie. Obniż koszty transportu, zastępując wizyty na miejscu naszą usługą pomocy wirtualnej.
-
Podniesienie wydajności procesów produkcyjnych
Skróć czas realizacji. Zaplanuj zdalną wizytę i uzyskaj pomoc techniczną znacznie szybciej niż w przypadku wizyty na miejscu.
Główne cechy i funkcje
Korzystaj z preferowanej platformy
Wirtualna pomoc firmy OMRON jest dostępna dla systemów Android i iOS.
Usługa wirtualnej pomocy doskonale nadaje się do:
-
Naprawy i konserwacja
Produkty firmy OMRON zostały stworzone z myślą o nieprzemijającej trwałości. Czasem jednak mogą wystąpić nieoczekiwane sytuacje. W takim przypadku możemy połączyć się z Twoim zakładem, sprawdzić połączenia, kody błędów i jeśli możliwa jest naprawa zdalna, pomóc w samodzielnym rozwiązaniu problemu.
-
Systemy
Nasi specjaliści ds. bezpieczeństwa i robotyki mogą przeprowadzić zdalną kontrolę maszyny w celu wykrycia możliwych do udoskonalenia obszarów oraz rozwiązania ewentualnych problemów. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładkach Usługi w zakresie robotyki i bezpieczeństwa.
-
Szkolenie
Oprócz naszych kursów e-learningowych możemy również zapewnić wirtualne szkolenia na różnych poziomach umiejętności w zakresie programowania. Za pośrednictwem naszego zespołu pomocy technicznej lub doradcy klienta można również zawnioskować o utworzenie zdalnego kursu dostosowanego do indywidualnych potrzeb.
-
Usługa w terenie
Czasem udzielenie wsparcia w terenie nie jest możliwe. W takim przypadku nasi najbardziej doświadczeni inżynierowie mogą w dalszym ciągu uzyskać dostęp do zakładu, wykorzystując naszą usługę wirtualnej pomocy.
Wspieramy także technologię okularów rozszerzonej rzeczywistości!
Jeśli w zakładzie wykorzystuje się technologię okularów rzeczywistości rozszerzonej, możemy również zapewnić usługę wirtualnej pomocy, która spełni wymagania w zakresie pracy bezkontaktowej (bez użycia rąk) i mobilnej.
Skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej, aby uzyskać informacje dotyczące typów obsługiwanych przez naszą firmę okularów.
Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacjiObsługa i wsparcie
Usługi szkoleniowe
Podnieś swoje umiejętności w zakresie automatyki przemysłowej. Zwiększ swoją wiedzę, aby spełnić wymagania w Twojej branży
Usługi w terenie
Nasi inżynierowie terenowi zapewniają zaawansowane wsparcie i pomoc techniczną w sytuacji, gdy standardowe wsparcie nie wystarcza.