Usługi Consultation Desk Services | Omron, Polska

Zaloguj się

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Zmień hasło

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Usługi Consultation Desk Services

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Producenci maszyn często borykają się z problemem dotyczącym szybkiego zatrudnienia wykwalifikowanych specjalistów, którzy wykonaliby usługi poza rynkiem rodzimym, takie jak usuwanie awarii, dokonywanie regulacji, prowadzenie szkoleń i innych konsultacji. Ponadto międzynarodowe wdrożenie pracowników wewnętrznych wiąże się z wysokimi kosztami, a języki lokalne mogą powodować utrudnienia w regionalnych środowiskach produkcyjnych. 

Usługa Consultation Desk Service firmy Omron zapewnia producentom maszyn natychmiastowy dostęp do globalnej infrastruktury usługowej firmy Omron, co umożliwia dostarczanie klientom szybkich, wysokojakościowych i wyjątkowo opłacalnych usług. Globalna sieć wykwalifikowanych specjalistów oferuje wysoki poziom elastyczności i większą dyspozycyjność produktów. Usługa Consultation Desk Service firmy Omron jest dostępne przez cały cykl eksploatacji urządzenia; podczas projektowania, uruchamiania i instalacji maszyny oraz na etapie jej eksploatacji.

Nasza polityka

Podsumowanie usługi Consultation Desk Service:

  • Zapewnienie obsługi klientów zagranicznych w obszarze lub kraju, w którym nie znajduje się zakład klienta, producenta maszyn Omron

  • Brak konieczności delegowania inżynierów za granicę przez klienta, producenta maszyn Omron, w celu realizowania zleceń w kwestiach technicznych związanych z firmą Omron

  • Oszczędność czasu, pieniędzy i zasobów dla klientów — producentów i operatorów maszyn firmy Omron

Obsługa klientów zagranicznych jest dostępna w języku lokalnym i może obejmować:

  • Analiza przyczyn problemów

  • Udzielanie porad i pomocy w celu zapobiegania awariom w przyszłości

  • Prowadzenie szkoleń operatorów i inżynierów serwisu

  • Oferowanie pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących oprogramowania w celu zwiększenia wydajności maszyn

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy technicznej za granicą
Korzyści dla klienta

Trwałe korzyści i zalety obsługi klientów zagranicznych i wiedzy specjalistycznej

  • Bezpośredni dostęp do globalnej sieci specjalistów ds. automatyki firmy Omron

  • Możliwość skorzystania z usług lokalnych specjalistów firmy Omron, którzy posługują się lokalnym językiem

  • Wiedza specjalistyczna i doświadczenie firmy Omron

  • Wysoka dyspozycyjność zakładowa dzięki szybkiemu dostosowaniu produktów

  • Natychmiastowa i znacząca oszczędność czasu i kosztów

  • Zapobieganie awariom w przyszłości dzięki udzielaniu przez firmę Omron porad i pomocy

  • Rozwiązywanie skomplikowanych problemów przez konsultantów firmy Omron

  • Szkolenia dla klientów w celu poprawy wydajności produkcji

  • Zapewnienie klientom szybszych, lepszych i bardziej opłacalnych usług

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy technicznej za granicą
Proces pomocy technicznej
  • Skontaktuj się z doradcą klienta firmy Omron lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się na tej stronie

  • Firma Omron skontaktuje się z Tobą oraz klientem w lokalizacji maszyny w celu omówienia zapotrzebowania na usługi

    Umożliwi to korzystanie z naszych usług bez ograniczeń związanych z różnymi procedurami, językami i granicami. W zależności od potrzeb pomoc może być świadczona telefonicznie, poprzez wizytę inżyniera firmy Omron w zakładzie lub za pośrednictwem naszej sieci partnerskiej.

  • Jeśli sytuacja w lokalizacji maszyny będzie różnić się od uprzednio przedstawionej lub jeśli będziemy potrzebować dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy technicznej za granicą

W przypadku braku dostępnych pracowników firmy Omron lub jeśli wymagane usługi wykraczają poza Ogólne warunki i postanowienia świadczonych usług, o udzielenie wsparcia technicznego proszeni są partnerzy, integratorzy systemów.