Wiadomość od naszego dyrektora generalnego Seigo Kinugawy do klientów i partnerów | Omron, Polska

Zaloguj się

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Zmień hasło

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Wiadomość od naszego dyrektora generalnego Seigo Kinugawy do klientów i partnerów

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Wiadomość od naszego dyrektora generalnego Seigo Kinugawy do klientów i partnerów

Szanowni Państwo!

W związku z epidemią koronawirusa na świecie mierzymy się z bardzo trudną sytuacją. Podobnie jak Państwo z niepokojem obserwuję rosnącą liczbę zakażeń i z podziwem patrzę na wysiłki wszystkich tych, którzy walczą ze skutkami wirusa na pierwszej linii frontu. Myślami i sercem jesteśmy z osobami, które ucierpiały na skutek tej bezprecedensowej sytuacji dotykającej nas wszystkich.

Nasze globalne i regionalne zespoły do spraw koronawirusa ściśle przestrzegają wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia i lokalnych instytucji opieki zdrowotnej. Dzięki temu możemy mieć pewność, że nasza działalność jest w odpowiedni sposób monitorowana i dostosowywana w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy członkom naszego zespołu oraz najwyższej jakości usług naszym klientom. Wprowadziliśmy radykalną zmianę w naszym środowisku pracy, aby zagwarantować bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pracowników, ich społeczności i naszych klientów. Tam, gdzie to możliwe, wdrożyliśmy pracę zdalną, a także podjęliśmy aktywne działania na rzecz stosowania środków ochrony osobistej w naszych fabrykach, centrach dystrybucji i zakładach, które nadal działają. Jesteśmy wyjątkowo dumni ze sposobu, w jaki członkowie naszego zespołu dostosowali się do tej wyjątkowej sytuacji, zachowując ciągłość działalności z myślą o naszych klientach.

Ściśle kontrolujemy również sytuację w zakresie łańcucha dostaw i stale współpracujemy z fabrykami, magazynami i centrami dystrybucji w celu utrzymania ciągłości przepływu produktów na rynek. Nasz dział obsługi klienta, zespoły pomocy technicznej i inżynierowie mają możliwość świadczenia usług zdalnych i doradztwa w wielu dziedzinach, aby sprostać Państwa potrzebom. Ponadto udostępniamy obecnie szereg seminariów technicznych i szkoleniowych online umożliwiających naszym klientom rozwój umiejętności i pogłębianie wiedzy.

Aby pomóc Państwu w kontynuowaniu pracy i działalności w tym dynamicznym środowisku, na bieżąco publikujemy i aktualizujemy informacje dotyczące ważnych tematów, takich jak dostawy, pomoc techniczna, szkolenia i nasze wsparcie dla społeczności.

Chciałbym podziękować Państwu za wszelkie działania na rzecz ochrony naszego społeczeństwa w czasie pandemii. Współpraca z Państwem to prawdziwy przywilej.

Seigo Kinugawa

Śledź Omron Industrial Automation w serwisie LinkedIn