Zaloguj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Maximise your potential with data integration

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Maximise your potential with data integration

How close is ‘Industry 4.0’ to being a reality? A futuristic, completely-connected industrial world is already taking shape, and data integration is a key enabler. Collecting and storing production data also offers many other rewards – from measuring OEE (Overall Equipment Effectiveness) to helping OEMs meet increasing legal requirements for reporting. Dan Rossek takes a deeper look into the challenges and benefits of data integration in ‘From shop floor to top floor’.

As every line manager knows, the trend for manufacturers to monitor operational efficiency in order to optimise profit has been rumbling onwards ever more loudly. More companies aim to measure Overall Equipment Effectiveness (OEE) in order to identify bottlenecks and weaknesses in the production process. But these calculations can only be arrived at, once sufficient data is being collected from the entire operation and reliably stored.

“The amount of detail, the speed of acquisition and retrieval and the security requirements for any data are only going to increase in sensitive product areas such as food and pharmaceuticals.” Dan Rossek, Marketing Manager

Download the complete article below