Naszym celem jest jakość |OMRON, Polska

Zaloguj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Zarejestruj się

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Wiadomość e-mail umożliwiająca dokończenie rejestracji konta została wysłana do

Powrót do strony internetowej

uzyskaj bezpośredni dostęp

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj bezpośredni dostęp do zawartości tej strony

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Problem techniczny. Akcja nie została wykonana. Przepraszamy - spróbuj ponownie.

Download

Dziękujemy za zainteresowanie

Masz teraz dostęp do Naszym celem jest jakość

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana do

Przejdź do strony

Teraz lub uzyskaj bezpośredni dostęp, aby pobrać ten dokument

Naszym celem jest jakość

Jakość się liczy. Uważamy jednak, że pasja w kwestii jakości liczy się jeszcze bardziej: właśnie ta pasja, to całkowite zaangażowanie w sprawy jakości leży u podstaw wszystkich naszych działań — nie tylko w obszarze opracowywania produktów oraz ich produkcji, lecz także w obszarze systemów i wsparcia technicznego, w kwestii dostaw i obsługi posprzedażnej, w szybkości odbierania telefonu, a także dokładności, z jaką wypełniamy zamówienie.

Nasz system zapewniania jakości jest o wiele surowszy od norm międzynarodowych. Byliśmy jedną z pierwszych firm w Europie z certyfikatem ISO obowiązującym dla wielu zakładów — wszędzie zapewniamy tak samo wysoką jakość. Pracując z naszymi klientami, dzielimy się naszą pasją do jakości, przekazując swobodnie całą wiedzę, w tym także wiedzę specjalistyczną, jaką zdobyliśmy przy własnych liniach produkcyjnych.

Pomagamy naszym klientom tworzyć proces produkcyjny wytwórczy o zerowym stopniu wadliwości, dzięki czemu wycofywanie produktów z rynku i końcowe czynności inspekcyjne odejdą w przeszłość. Brzmi interesująco? Zapraszamy do naszych obiektów: warto się przekonać, w jaki sposób zamiłowanie do jakości może przysłużyć się poprawie produktów, zadowoleniu klientów i zmniejszeniu kosztów.