Co możemy dla ciebie zrobić

Oto dlaczego możesz polegać na naszym serwisie:

  • Europejskie centrum napraw z dobrze wyszkolonymi technikami, najnowszymi technologiami i wysoką jakością usług.
  • Bezpośredni odbiór i dostawa do klienta, w całej Unii Europejskiej.
  • Trzy poziomy usług naprawczych automatyki: – usługa priorytetowa (naprawa w ciągu 24 godzin) – usługa standardowa (naprawa w ciągu 3 dni roboczych) – usługa ekonomiczna (naprawa w ciągu 10 dni roboczych).
  • Dwa poziomy usług naprawczych mechatroniki: – usługa standardowa (naprawa w ciągu 5 dni roboczych) – usługa ekonomiczna (naprawa w ciągu 10 dni roboczych) *Zwracamy uwagę, że podane czasy napraw nie obejmują czasu transportu.
  • Bezpłatna naprawa produktów objętych gwarancją firmy Omron.
  • Stała cena napraw produktów, gdy naprawa nie jest objęta gwarancją.
  • Naprawione produkty otrzymują roczną gwarancję na każdy wymieniony lub naprawiony podzespół, licząc od daty naprawy w Europejskim Centrum Napraw.
  • Naprawiony produkt powraca z naszym standardowym raportem naprawy. Na życzenie może zostać dostarczony rozszerzony raport naprawy lub szczegółowa analiza.

Po wypełnieniu Formularza żądania naprawy wysyłamy bezpłatną wycenę naprawy produktu.

Dalsze ważne informacje

  • Zakres usług naprawczych może ulec zmianie w każdej chwili, bez uprzedniego powiadomienia.
  • Procedury celne mogą wydłużyć okres napraw produktów pochodzących spoza Unii Europejskiej.
  • Niektóre produkty firmy Omron nie kwalifikują się do naprawy ekspresowej.