5 dniowy serwis naprawczy*

5 prostych kroków do naszego 5-dniowego ekspresowego serwisu naprawczego

1. Powiedz firmie Omron, co nie działa

Jeśli potrzebujesz naprawy, skontaktuj się z naszym lokalnym dystrybutorem lub personelem posprzedażnym firmy Omron.

2. Upoważnienie do naprawy

Firma Omron wyśle Ci potwierdzenie wniosku naprawy oraz wycenę, jeśli ma ona zastosowanie.

3. Przygotuj produkt do wysyłki

Zapewnij, aby produkt był bezpiecznie opakowany w pudełku.

4. Skontaktuj się z lokalnym biurem DHL

Podaj specjalny numer konta firmy Omron, a firma DHL odbierze twoją paczkę.

5. Firma DHL zwróci twój naprawiony produkt

Twój naprawiony i sprawdzony produkt, wraz z raportem naprawy, zostanie zwrócony w ciągu następnych pięciu dni roboczych.

* Uwaga

5-dniowy serwis naprawczy nie jest dostępny dla wszystkich produktów firmy Omron. Skontaktuj się z lokalnym biurem Omron, aby uzyskać więcej informacji.